Cum mi-am petrecut mini-concediul de revelion❤

Bunăă.. Eu sunt Mihuț🐞, bine ați venit sau revenit pe blogul meu. Bine, nu a fost chiar mini. Inițial, de revelion, trebuia să ne distram la munte timp de 3 nopți. Totuși ne-am făcut planuri mari în legatură cu snowboarding-ul
văzând cât de mult a nins la munte cu vreo două saptămâni înainte de revelion. Așa că nu am ezitat, am contactat-o pe doamna de la cazare, o doamnă foarte draguță, și a fost de acord să ne prelungească sejurul cu o noapte.

Ziua 1

Plecarea a fost sâmbătă pe 30 decembrie. Ne-am întalnit la locul de plecare cu toții și ne-am dat seama că ne luasem atât de multe bagaje și cumpărături. Am avut nevoie de o mașină în plus doar pentru a ne lua toată mâncarea și băutura pe care ne-o cumpărasem.:| Nu știu ce a fost în capul nostru. În fine, am plecat, drumul a fost cât de cât lejer cu multă ceață. Când am ajuns acolo aceeași doamnă de la vilă ne-a așteptat cu o cafea caldă, 2 sticle de șampanie și una de whisky… v-am zis, o doamnă foarte draguță.

Cum spusesem mai sus, eram super entuziasmați să ajungem la zăpadă ținand cont de “primavara” din Galați. Deci cum am ajuns în Moeciu, ne-am dus direct la pârtie, cea mai apropiată fiind la Cheile Grădiștei. Dezamăgiți de zăpadă de acolo, ne-am luat doar niște fărașe și am reușit să ne distrăm și asa. 😂

Ziua 2 – REVELION

Bineînteles, a doua zi – 31 decembrie – nu am ezitat și ne-am dus direct la o pârtie care promitea mai multă zăpadă. Ne-am decis să megem în Predeal, am închiriat snowboard-uri și distracția a început.

O parte dintre noi au urcat cu telescaunul o parte au ramas jos la baza pârtie. Iar cum eu ultima dată am plâns în telescaun, am decis să rămân la baza partiei. Oricum a fost mai bine așa pentru că am putut să exersez.

După toată distracția de pe pârtie a urmat distracția de revelion, la vilă, cu mâncare, muzică și bineînțeles, artificii și pocnitori!

Ziua 3

În a treia zi – 1 ianuarie – am fost mai curajoasă și am urcat cu telecabina în Poiana Brașov și m-am dat cu placa pe “pârtia morții”. Mă rog, exagerez puțin, dar totuși am văzut sânge pe pârtie undeva și m-am accidentat și eu puțin la picioare. Per total a fost superbă pârtia, priveliștea și în general toată coborârea.❤

După cum plănuisem de acasă, seara de 1 ianuarie urma să fie seara rezervată pentru petrecerea cu tematică. Fiecare trebuia să se costumeze într-un personaj din filme. Eu m-am costumat în Cruela de Vil, dar vreau să vă zic că au fost până și Harry Potter, Deadpool, Joker, Eleven, Annabelle, Powerpuff Girls și chiar și Jesse Pinkman și Walter White prezenți la petrecerea noastră.

Ziua 4

Petrecerea costumată a fost amuzantă, dar de departe preferata mea a fost ziua a 4-a, 2 ianuarie. Din cauză că mă durea puțin glezna stângă, am decis să nu îmi mai închiriez placă și am urcat cu telegondola în poiană să ne dăm cu fărașul, să facem poze și să admiram peisajul. Partea cu adevarat minutată a fost faptul că a început să ningă ca în povești. A fost de vis. Aș fi fost foarte dezamagită dacă aș fi plecat de la munte fără să prind o ninsoare.
M-am bucurat ca un copil. 😀❤

Per total a fost o vacanță cu multă activitate, de la datul cu fărașul și placa, până la tradiționalele hore și sârbe.
Melodia cea mai fredonată în cele 5 zile a fost Generic- Banii n-aduc fericirea 😂 iar mâncarea facută de noi la ceaun în fiecare seară a fost delicioasă.

Sper că până acum noul an deja este pe măsura așteptărilor voastre și că ați început să lucrați hard pentru a vă îndeplini toate lucrurile pe care vi le-ați propus pentru 2018.

V-am lăsat aici un video să vedeți exact cum s-a petrecut excursia:

Un follow și un like aici: